Thursday, April 01, 2010

Godmorgon Sverige!

Vaknade för engångsskull utvilad och pigg.
Jag har inte fått höra något om lägenheten ännu, jag undrar varför faktiskt. Antagligen för att det inte blir något... fan. Jag ville verkligen ha den. Men det blir väl till att fortsätta leta.

Idag har Dejan lovat mig att köra till tippen. Jag rensade klädkammaren igår och det blev typ 30 000 påsar med skräp som ska slängas.

Nu är det äntligen påsk.. och jag ska på påskmiddag imorgon, som jag ser framemot jätte mycket. Det var längesen jag var på påskmiddag. Woho.. ska inte äta något tills idag så jag kan äta hur mycket som helst då..

Nehepp, nu ska jag måla fräknar, röda kinder och lilla schaletten på ( hur stavas det) sen tar jag kvasten och flyger iväg en stund...

GLAD PÅSK!


1 comment:

Anonymous said...

Glad påsk! Önskar.............